Школа І-ІІІ ступенів №282
Деснянського району міста Києва
СХВАЛЕНО
на
засіданні педагогічної ради
Протокол № 01 від 30.08.2021р.
ПОГОДЖЕНО
ЗДНР
_________ Н.Степанченко
31 серпня 2021р.
ПОГОДЖЕНО
на
засіданні ПМК
вчителів
початкової школи
та вихователів
групи продовженого дня
Протокол №01
від 27.08.2021р.
Керівник ПМК______ Голик Л.В.
Календарно-тематичне
планування
з
української мови,
літературного читання, математики, «Я досліджую світ», дизайну і технологій ,
мистецтва, інформатики
в 3-Б класі
на
2021-2022 н. р.
Розклад уроків
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П`ятниця |
1 |
Я досліджую світ |
Укр.мова |
Англійська мова |
Я досліджую світ |
Математика |
2 |
Математика |
Математика |
Фізична культура |
Математика |
Англійська мова |
3 |
Укр.мова |
Фізична культура |
Математика |
Англійська мова |
Інформатика |
4 |
Читання |
Читання |
Я досліджую світ |
Мистецтво |
Читання |
5 |
Дизайн і технології |
Мистецтво |
Укр.мова |
Укр.мова/ Читання |
Фізична культура |
Діагностувальні роботи
Математика
Діагностувальна робота №1 |
23.09 |
Діагностувальна робота №2 |
09.11 |
Діагностувальна робота №3 |
01.12 |
Діагностувальна робота №4 |
22.12 |
Діагностувальна робота №5 |
09.02 |
Діагностувальна робота №6 |
10.03 |
Діагностувальна робота №7 |
19.04 |
І – 77год
ІІ – 93год
РІК- 170год
Українська мова
|
Мовна тема |
Диктант |
Списування |
І семестр |
06.10 |
02.11; 21.12 |
29.09; |
ІІ семестр |
11.01;12.05;25.05 |
22.02; 13.04 |
05.04; |
І – 53год
ІІ – 65год
РІК- 118год
«Я досліджую світ»
Діагностувальна робота №1 |
22.09 |
Діагностувальна робота №2 |
11.11 |
Діагностувальна робота №3 |
08.12 |
Діагностувальна
робота №4 |
02.02 |
Діагностувальна робота №5 |
17.03 |
І – 46год
ІІ – 55год
РІК- 101год
Літературне читання
Діагностувальна робота №1 |
28.09 |
Діагностувальна робота №2 |
16.11 |
Діагностувальна робота №3 |
25.11 |
Діагностувальна робота №4 |
14.12 |
Діагностувальна робота №5 |
17.02 |
Діагностувальна робота №6 |
22.03 |
Діагностувальна робота №7 |
21.04 |
Діагностувальна робота №8 |
10.05 |
І – 54год
ІІ – 64год
РІК- 118год
Мистецтво
І – 30год
ІІ – 38год
РІК- 68год
Дизайн і технології
І – 15год
ІІ – 17год
РІК- 32год
Інформатика
І – 16год
ІІ – 19год
РІК- 35год
3 клас
українська мова
за підручником Лариси Варзацької та Тамари
Трохименко (3,5 год/тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Повторення та закріплення вивченого у 2 класі. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ |
|||
1 |
|
Мова в житті народу. |
Параграф 1. Ст. 4-5 Вправи 1-4 |
2 |
|
Усне та писемне
мовлення. |
Параграф 2. ст. 5-6. Вправи 6-9 |
3 |
|
Культура мовлення.
Слова ввічливості. |
Параграф 3. Ст. 6-7 Вправи 10-13 |
4 |
|
Текст і його ознаки.
Заголовок тексту. |
Параграф 37. Ст.
140-141 Вправи 328-332 |
5 |
|
Абзац. Роль абзаців у
тексті. Найважливіші слова у
тексті. |
Параграф 38. Ст.
142--144 Вправи 333-337 |
6 |
|
Тема, мета та план тексту. |
Параграф 39. Ст.
144--149 Вправи 338-343 |
7 |
|
Текст-розповідь та його
ознаки. Тема і мета
висловлювання. |
Параграф 40. Ст.
147--149 Вправи 344-346 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення №1 Робота над складанням і записуванням про ситуацію з життя
|
|
|
9 |
|
Досліджуємо будову
тексту-розповіді. |
Параграф 40. Ст.
143--144 Вправи 346-347 |
10 |
|
Текст-опис. Тема і мета
висловлювання. |
Параграф 41. Ст. 149 Вправи 348-349 |
11 |
|
Текст-опис. Досліджуємо
ознаки та будову. |
Параграф 41. Ст.
150-151 Вправи 350-352 |
12 |
|
Текст-міркування. Тема і мета висловлювання. |
Параграф 42. Ст. 151 Вправи 353-354 |
13 |
|
Текст-міркування.
Досліджуємо ознаки та будову. |
Параграф 42. Ст.
152-153 Вправи 355-357 |
14 |
|
Ознайомлення з жанром
есе. |
Параграф 43. Ст.
153-155 Вправи 358-363 |
15 |
|
Діагностувальна
робота: «Списування» |
|
16 |
|
Аналіз перевірної
роботи. Творча робота над есе |
Параграф 44. Ст.
155-157 Вправи 363-367 |
17 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №2 Робота над SMS- повідомлення |
|
18 |
|
Діагностувальна
робота: Мовна тема №1 «Мова і мовлення. Текст». |
|
СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА |
|||
19 |
|
Досліджую слова з
прямим та переносним значенням. |
Параграф 4. Ст. 8-10 Вправи 14-19 |
20 |
|
Досліджую слова,
однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. |
Параграф 5. Ст. 10-12 Вправи 20-25 |
21 |
|
Досліджую слова,
близькі за значенням. Синоніми. Складання власних текстів на задану тему з
використанням синонімів. |
Параграф 6. Ст. 13-14 Вправи 26-30 |
|
Досліджую слова, протилежні за значенням. Антоніми. Використання антонімів у реченнях при описі погодніх
умов восени. |
Параграф 7. Ст. 15-16 Вправи 31-35 |
|
23 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №3 Створюю фотоколаж до
свята «Дари осені» |
|
БУДОВА СЛОВА |
|||
24 |
|
Досліджую корінь слова.
Спільнокореневі (споріднені слова) слова.
|
Параграф 8. Ст. 17-19 Вправи 36-39 |
25 |
|
Утворюю спільнокореневі
(споріднені слова) слова. |
Параграф 8. Ст. 17-19 Вправи 40-41 |
26 |
|
Діагностувальна
робота: «Диктант №1» |
|
27 |
|
Роль закінчення як
частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова (без уживання
терміна) на прикладах із різних частин мови |
Параграф 9. Ст. 21-23 Вправи 47-51 |
28 |
|
Основа слова. Розрізняю
частини основи |
Параграф 10. Ст. 24-26 Вправи 52-57 |
29 |
|
Добираю спільнокореневі
слова. |
Параграф 10. Ст. 26-27 Вправи 58-62 |
30 |
|
Досліджую чергування
голосних [о], [а] з [і] у коренях слів
|
Параграф 11. Ст. 28-30 Вправи 63-67 |
31 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №4 Створюю розповідь за
серією малюнків |
|
32 |
|
Спостерігаю за
чергуванням приголосних звуків [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’],
[с’] |
Параграф 11. Ст. 30-32 Вправи 68-73 |
33 |
|
Вимова та правопис слів
із ненаголошеними [е], [и] у коренях слів. |
Параграф 12. Ст. 33-34 Вправи 74-75 |
34 |
|
Перевіряю слова із
ненаголошеними [е], [и] в корені слова. |
Параграф 12. Ст. 33-34 Вправи 80-82 |
35 |
|
Усвідомлюю зміст
поняття «орфограма». Написання
ненаголошених голосних звуків [е], [и] у корені слова |
Параграф 12. Ст. 35-36 Вправи 83-85 |
36 |
|
Спостереження за
вимовою та правописом слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що не
перевіряються наголосом. Навчальний диктант. |
Параграф 12. Ст. 37 Вправи 86-88 |
37 |
|
Досліджую слова із
ненаголошеними голосними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються
наголосом. |
Параграф 12. Ст. 38 Вправи 89-91 |
38 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №5 Створюю навчальний переказ тексту розповідного змісту
за малюнками |
|
39 |
|
Вимова і правопис слів
із дзвінкими та глухими приголосними (парні і непарні) |
Параграф 13. Ст. 39-40 Вправи 92-96 |
40 |
|
Написання слів із
дзвінкими та глухими приголосними. Навчальне аудіювання. |
Параграф 13. Ст. 41-43 Вправи 97-102 |
41 |
|
Правило перевірки
правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті |
Параграф 13. Ст. 44-45 Вправи 102-107 |
ІІ семестр |
|||
42 |
|
Префікс. Словотворча
роль префіксів. Творення слів із найуживанішими префіксами |
Параграф 14. Ст. 45-47 Вправи 108-113 |
43 |
|
Творення слів із
найуживанішими префіксами |
Параграф 14. Ст. 45-47 Вправи 108-113 |
44 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №6. Створюю письмове висловлення |
|
45 |
|
Спостерігаю за
префіксами та прийменниками. |
Параграф 15. Ст. 47-49 Вправи 114-119 |
46 |
|
Досліджую правопис
префіксів роз-, без-. Перенос слів з префіксами |
Параграф 16. Ст. 50-52 Вправи 120-124 |
47 |
|
Спостереження за збігом
однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня. |
Параграф 16. Ст. 52-53 Вправи 125-127 |
48 |
|
Практичне ознайомлення
з написанням префіксів з- (с-). |
Параграф 16. Ст. 53-54 Вправи 127-129 |
49 |
|
Апостроф після
префіксів перед я, ю, є, ї. |
Параграф 17. Ст. 54-56 Вправи 130-135 |
50 |
|
Засвоєггя правил
переносу слів із префіксами. |
Параграф 17. Ст. 56-57 Вправи 136-140 |
51
|
|
Урок розвитку
зв’язного мовлення №7. Створюю листівку чи запрошення |
|
52 |
|
Діагностувальна
робота: «Диктант №2» |
|
53 |
|
Аналіз перевірної
роботи. Досліджую суфікс. Роль
суфіксів у слові. Визначення суфіксів у словах. |
Параграф 18. Ст. 58-59 Вправи 141-145 |
54 |
|
Творення слів із
найуживанішими суфіксами. Розбір слова за будовою. Тренувальні вправи. |
Параграф 18. Ст. 60-61 Вправи 146-150 |
55 |
|
Діагностувальна
робота: Мовна тема №2 за розділом «Будова слова» |
|
56 |
|
Аналіз перевірної
роботи. Повторення вивченого за
розділом. |
|
ЧАСТИНИ МОВИ |
|||
57
|
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №8 Створюю навчальний
переказ розповідного змісту |
|
58 |
|
Поняття про частини
мови: іменник, прикметник, дієслово. Службові слова. Роль службових слів у
реченні |
Параграф 19. Ст. 63-65 Вправи 151-156 |
59 |
|
Спільнокореневі слова,
що належать до різних частин мови. |
Параграф 19. Ст. 65-67 Вправи 157-161 |
60 |
|
Іменник як частина мови. Роль
іменників у мовленні. |
Параграф 20. Ст. 68-70 Вправи 162-167 |
61 |
|
Іменники – назви істот
та неістот. |
Параграф 20. Ст. 70-71 Вправи 168-171 |
62 |
|
Іменники — власні та
загальні. |
Параграф 21. Ст. 72-74 Вправи 172-177 |
63 |
|
Велика буква у власних
іменниках. |
Параграф 21. Ст. 72-74 Вправи 172-177 |
64 |
|
Вправляння у написанні
великої літери у власних назвах. |
|
65 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №9 Створюю розповідь на
відому тему |
|
66 |
|
Утворення іменників. Поняття
предметності |
Параграф 21. Ст. 74-76 Вправи 174-175 |
67 |
|
Змінювання іменників за
числами: однина та множина |
Параграф 22. Ст. 76-78 Вправи 183-188 |
68 |
|
Рід іменників. |
Параграф 23. Ст. 79-81 Вправи 189-194 |
69 |
|
Роди іменників.
Тренувальні вправи у визначенні роду іменника. |
|
70 |
|
Число та рід іменника.
Творча робота з текстом. |
|
71 |
|
Змінювання іменників за
числами та родами. Навчальний диктант. |
Параграф 23. Ст. 81-83 Вправи 195-199 |
72 |
|
Змінювання іменників за
відмінками |
Параграф 24. Ст. 83-85 Вправи 200-203 |
73 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №10 Створюю навчальний
переказ тексту розповідного змісту, використовуючи малюнки |
Параграф 24. Ст. 85 |
74 |
|
Повторення і
закріплення вивченого про іменник. |
|
75 |
|
Діагностувальна
робота: «Диктант №3» |
|
76 |
|
Аналіз перевірної
роботи. Прикметник як частина мови |
Параграф 25. Ст. 86-88 Вправи 204-209 |
77 |
|
Зв’язок прикметників з
іменниками. |
Параграф 25. Ст. 89-90 Вправи 210-213 |
78 |
|
Зв’язок прикметників з
іменниками. Вправляння у постановці запитаннь до слів. |
|
79 |
|
Уживання прикметників у
прямому і переносному значенні. |
|
80 |
|
Уживання прикметників в
описах. Тренувальні вправи. Вправляння у складанні речень та текстів. |
|
81 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №11 Створюю письмове
висловлювання, використовуючи частини тексту та малюнки |
|
82 |
|
Прикметники-антоніми. |
|
83 |
|
Прикметники-синоніми. |
|
84 |
|
Уживання прикметників у
загадках. |
|
85 |
|
Змінювання прикметників
за числами та питаннями. |
Параграф 26. Ст. 91-93 Вправи 214-218 |
86 |
|
Змінювання прикметників
за родами |
Параграф 27. Ст. 93-96 Вправи 219-224 |
87 |
|
Змінювання прикметників
за родами |
Параграф 27. Ст. 93-96 Вправи 219-224 |
88 |
|
Зв'язок прикметників з
іменниками. |
Параграф 27. Ст. 96-98 Вправи 225-229 |
89 |
|
Змінювання прикметників
за родами |
Параграф 27. Ст. 98-99 Вправи 230-234 |
90 |
|
Родові закінчення
прикметників |
Параграф 27. Ст.
100-101 Вправи 235-239 |
91 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №12. Створюю навчальний переказ розповідного змісту за
колективно складеним планом |
|
92 |
|
Змінювання прикметників
за числами в сполученні з іменниками |
Параграф 27. Ст.
100-103 Вправи 240-244 |
93 |
|
Діагностувальна
робота: «Списування». Числівник як частина мови. |
Параграф 28. Ст.
104-105 Вправи 245-250 |
94 |
|
Роль числівників у
мовленні. |
Параграф 28. Ст. 105-107 Вправи 251-256 |
95 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №13. Створюю художній опис за поданим зразком |
|
96 |
|
Вимова і правопис
числівників. Вправляння у написанні числівників. |
Параграф 29. Ст.
108-109 Вправи 257-262 |
97 |
|
Діагностувальна
робота: «Диктант №4» |
|
98 |
|
Дієслово. Роль дієслова у
мовленні. |
Параграф 30. Ст.
110-111 Вправи 263-267 |
99 |
|
Зв'язок дієслів з
іншими частинами мови. |
Параграф 30. Ст.
112-114 Вправи 268-272 |
100 |
|
Змінювання дієслів за
числами. |
Параграф 31. Ст.
115-116 Вправи 273-277 |
101 |
|
Змінювання дієслів за
часами. Робота з реченнями. |
Параграф 31. Ст.
116-118 Вправи 272-283 |
102 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №14. Створюю привітання до
Дня матері. |
|
103 |
|
Теперішній, майбутній
та минулий час. |
Параграф 31. Ст.
119-120 Вправи 284-287 |
104 |
|
Вправляння у визначенні
часу дієслів. |
Параграф 31. Ст.
121-123 Вправи 288-292 |
105 |
|
Утворення дієслів
теперішнього, майбутнього та минулого часу. |
Параграф 31. Ст. 123-124 Вправи 293-297 |
106 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №15 Створюю текст-розповідь. |
|
107 |
|
Вправляння у визначенні
часу та числа дієслів. |
Параграф 31. Ст.
125-126 Вправи 298-301 |
108 |
|
Написання не з
дієсловами |
Параграф 33. Ст.
126-128 Вправи 302-306 |
109 |
|
Діагностувальна
робота: Мовна тема №3 «Частини мови» |
|
110 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №16. Створюю художній опис дуба за поданим зразком |
|
РЕЧЕННЯ |
|||
111 |
|
Види речень. Звертання. |
Параграф 34. Ст.
129-131 Вправи 307-311 |
112 |
|
Члени речення. Головні
та другорядні члени речення. |
Параграф 35. Ст.
132-134 Вправи 312-317 |
113 |
|
Зв'язок слів у реченні. Навчальний диктант. |
Параграф 36. Ст.
135-137 Вправи 318-322 |
114 |
|
Тренувальні вправи.
Визначення головних і другорядних членів речення. |
Параграф 36. Ст.
135-139 Вправи 323-327 |
115 |
|
Діагностувальна
робота: Мовна тема №4 «Речення.
Члени речення» |
|
116 |
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення №17 Складаю зв’язну
розповідь про ситуацію з життя «Мрії про літні канікули» |
|
117 |
|
Тренувальні вправи.
Визначення головних і другорядних членів речення |
|
118 |
|
Повторюємо вивчене |
|
Літературне
читання
(за
підручником «Українська мова та
читання, 3 клас, авт. Чумарна М.І.)
3,5 год на тиждень
№ |
Тема уроку |
стор |
Дата |
|||
1 |
Ознайомлення з підручником. Державні символи. |
1-3 |
|
|||
Дякуємо
літу за щасливі дні |
|
|||||
2 |
Ми знову стрілися у школі. Марія Чумарна. |
4 |
|
|||
3 |
Сонце, сонечко та соняшник. І. Прокопенко |
5-7 |
|
|||
4 |
Краплина роси. Василь Сухомлинський |
8 |
|
|||
5 |
Мандруємо Україною. Відео-урок. |
9 |
|
|||
6 |
Легенди. Хто дні стер? Кий, що заснував Київ.
Акровірші. Літо. Гра «Журналістське розслідування». Тема «Як мої однокласники
провели канікули» Підсумок за
розділом. |
9-10 |
|
|||
Осінь світ позолотила |
|
|||||
7 |
Як літо швидко промайнуло. Олена Пчілка. Напам’ять. Казкова осінь світ
позолотила. Марія Іваненко. Всесвітній день журавля. |
11-12 |
|
|||
8 |
Легенда. Здвиження за В. Скуратівським |
13-14 |
|
|||
9 |
Пахне ліс осінній. Мирослава Кулик. Вона любила світ
живим. Творчість К. Білокур. |
12-13 |
|
|||
10 |
Діагностувальна робота: «Аудіювання» |
|
|
|||
11 |
Байка «Коник-стрибунець» Л. Глібов |
15-16 |
|
|||
12 |
Дуже різні мурахи. За матеріалами вікіпедії. |
16-17 |
|
|||
13 |
Хто це? Марія Іваненко. Перегляд мультфі-льму «Чіп і
Дейл». Портрет казкових героїв. Досліджуємо народні прикмети. Прикмети,
зв’язані з тваринами. Підсумок за розділом. |
18 |
|
|||
Слово творить і говорить |
|
|||||
14 |
Коли народилося слово. |
19 |
|
|||
15 |
Дерево мови. Марія Чумарна. Створіть своє Дерево мови. |
20 |
|
|||
16 |
Казка – матінка мови |
21 |
|
|||
17 |
Як нема без зірок небозводу. Василь Забаштанський.
«Слово» П. Тичини |
22 |
|
|||
18 |
«Тук-тук!..» Марія Іваненко. Дискусійний клуб «Як
розмовляють звірі та птахи?». Слухання пташиного співу в записі. |
23 |
|
|||
19 |
Вислови відомих людей про мову. Створення арт-буку
«Мова солов’їна». Вірші-загадки. Марія Чумарна. Підсумок за розділом. |
24 |
|
|||
Казка казок |
|
|||||
20 |
Чарівний клубок. Марія Чумарна. Напам’ять |
25 |
|
|||
21 |
Казка. З уст і до серця. |
25-26 |
|
|||
22 |
Красноцвіт. Українська народна казка. Робота з текстом.
Поділ на частини. |
26-30 |
|
|||
23 |
Ключі до таємниць. |
30-31 |
|
|||
24 |
Вуйко і йой лишиня. Уривки. У лісі. Сприймання змісту
на слух. |
31-34 |
|
|||
25 |
Діагностувальна робота: «Читання мовчки» |
|
|
|||
26 |
Довга казка про кошеня, якому не подобало-ся жити
вдома. Галина Малик. Переказ змі-сту (за планом). Підсумок за розділом. |
35-39 |
|
|||
Чи є у книги день народження |
|
|||||
27 |
Малюнкове письмо. Листи-подарунки. |
40-42 |
|
|||
28 |
Діагностувальна робота: «Усний переказ» |
|
|
|||
29 |
Перші писані тексти та книги. Робота з текстом.
Досліджуємо текст та його зміст. |
42-44 |
|
|||
30 |
Перші друковані книги. |
44-46 |
|
|||
31 |
Творча майстерня. Створюємо власну книгу. Підсумок за розділом. |
46 |
|
|||
Байка-розповідайка |
|
|||||
32 |
Що таке байка? Про дружбу. |
47-48 |
|
|||
33 |
Як миша віддячила левові. Байка |
48-49 |
|
|||
34 |
Цікаве про левів. |
49-50 |
|
|||
35 |
Діагностувальна робота: «Читання вголос» |
|
|
|||
36 |
Кролик і ведмідь. Байка. Іван Франко. Підсумок за розділом. |
51-56 |
|
|||
Що єднає світ |
|
|||||
37 |
Дивовижна дружба. |
57-58 |
|
|||
38 |
Про друзів і дружбу. Прислів’я. |
59 |
|
|||
39 |
Притча про дружбу. Підсумок
за розділом. |
59-60 |
|
|||
На порозі – Рік Новий |
|
|||||
40 |
Третій сніг. Уривок. Іван Андрусяк |
61-62 |
|
|||
41 |
Зустріч з Миколаєм. Віра Паронова. Напам. |
63 |
|
|||
42 |
Казка «Подарунок від Святого Миколая» за Юлією
Хандожинською. |
64-67 |
|
|||
43 |
Хто танцює на морозі. Марія Іваненко |
68 |
|
|||
44 |
Дива Нового року. |
69 |
|
|||
45 |
Гра «Коза» Новорічне віншування. Вивчення напам’ять |
69-71 |
|
|||
Різдвяні візерунки |
|
|||||
46 |
Ніжна-білосніжна. Марія Іваненко. Колядка. Напам’ять. |
72 |
|
|
||
47 |
Зимові розваги |
73-74 |
|
|
||
48 |
Різдво на хуторі. Слухання. Поділ змісту на розділи. |
74-80 |
|
|
||
Зимівля природи |
|
|||||
49 |
Коли засинає земля. Наталя Гивель.Загадки Колиска серед
снігу. за А. Давидовим. |
81-82 |
|
|
||
50 |
Казка «Друга в скруті пізнаєш». М. Чорна |
83-85 |
|
|
||
51 |
Птахи взимку. |
86-88 |
|
|
||
52 |
Дмитро Павличко «Синиця». Вивчення напам’ять. Народні
прикмети. |
88-89 |
|
|
||
Натомилася зима |
|
|||||
53 |
Діагностувальна робота: «Аудіювання» |
|
|
|
||
54 |
Літо зиму доглядає.Зима з літом зустрічається.
Стрітення. За Олексою Воропаєм. |
90-92 |
|
|
||
55 |
Народні прикмети. Вона була українкою. «До Діточок»
Олени Пчілки. Вивчення напам’ять. |
93-94 |
|
|
||
56 |
Тішся, дитино. Леся Українка.Вірш «Була весна» Лесі
Українки. Поезія та мистецтво. |
95-96 |
|
|
||
57 |
У країні сонячних зайчиків. Уривки. У палаці чарівних
казок. |
96-100 |
|
|
||
58 |
Братик Сяйвик. Всеволод Нестайко. |
100-103 |
|
|
||
А вже весна скресла |
|
|||||
59 |
Розлилися води. Веснянка. |
104-105 |
|
|
||
60 |
Чому він чумацький? Задивлений у небо. |
105-107 |
|
|
||
61 |
Чорний шлях. Уривок з повісті «Тарасові шляхи» |
108-113 |
|
|
||
62 |
Чорний шлях. Уривок з повісті «Тарасові шляхи» |
108-113 |
|
|
||
63 |
Казка «Малий віз» |
114-117 |
|
|
||
Летіть додому, пташенята |
|
|||||
64 |
Діагностувальна робота: «Робота з
літературним твором» |
|
|
|
||
65 |
Пташок викликаю з далекого краю.Жайворонок. Легенда. |
118-120 |
|
|
||
66 |
П’єса «Коли хто спить?». Читання в особах. |
120-124 |
|
|
||
67 |
Джміль. Дмитро Павличко. Підсумок розділу. |
125 |
|
|
||
Великодня писанка |
|
|||||
68 |
Ой, весно, весно, днем красна. |
126-128 |
|
|
||
69 |
Писанка. Надія Гуменюк.
Квіткові сни. Ана-толій Костецький. На вибір учнів напам’ять. |
128-129 |
|
|
||
70 |
Дрібний дощик. Юрій Ярмиш.Пісенька весняної води. Леся
Українка. Напам’ять. |
129-130 |
|
|
||
71 |
Грім. Микола Вінграновський.Пригоди Цибуліно. Джанні
Родарі. |
131-141 |
|
|
||
72 |
Діагностувальна робота: «Читання мовчки» |
|
|
|
||
День на літо повертає |
|
|||||
73 |
Уроки природи |
142 |
|
|
||
74 |
Як важко бути терплячим. |
142-143 |
|
|
||
75 |
Цікавинка |
143-144 |
|
|
||
76 |
Крила матері. Обговорення
прочитаного. |
144-146 |
|
|
||
77 |
Материнська любов. Українська народна казка. Записав
Василь Зінчук. |
146-147 |
|
|
||
78 |
Мамин день у календарі.
Створення віталь-них листівок з власними віршами для мам |
147-149 |
|
|
||
79 |
Діагностувальна робота: « Читання вголос» |
|
|
|
||
80 |
Горнятко меду. Казка. Марія Пономаренко.Все починається
з мами. А. Костецький. Моя свята земля. Марія Чумарна. |
150-154 |
|
|
||
81 |
Україна. надія Гуменюк. Поезія
напам’ять. |
155 |
|
|
||
82 |
Літній ранок. Леся Пронь. Акровірш. |
155-156 |
|
|
||
83 |
Народні прислів’я про силу слова. |
|
|
|
||
Зарубіжна література 3 клас
За
підручником А .Мовчан
1 година на тиждень
№ |
Тема уроку |
стор |
Дата |
|
|
Розділ 1. Світло далекої Еллади |
|
||||
01 |
Міфи Греції.
«Олімп», «Аполон і музи». |
5-12 |
06.09 |
|
|
02 |
Міфи Греції.
«Повалений Фаето», «Сізіф» |
12-20 |
13.09 |
|
|
Розділ 2. Скарбниця мудрості й краси |
|
||||
03 |
Казки народів Євразії. «Про дурного тигра» (тібетська),
«Пташина суперечка» (киргизька). |
21-30 |
20.09 |
|
|
04 |
Казки народів Євразії. «Про шакала й крокодила»
(індійська). |
30-37 |
27.09 |
|
|
05 |
Казки народів Євразії. «Джерело край світу»
(англійська), «Золота гуска» (німецька) |
38-50 |
04.10 |
|
|
06 |
Казки народів Євразії. «Ледачий Ахмед» (турецька), «Чий
подарунок кращий» (корейська) |
51-66 |
11.10 |
|
|
07 |
Казки народів Євразії. «Кентен і муха» (бельгійська),
«Про селянина та його пана» (французька). |
67-77 |
18.10 |
|
|
08 |
Казки народів Євразії. «Про три гроші» (словацька)
«Покарана хитрість» (польська) |
77-87 |
01.11 |
|
|
09 |
Казки народів Євразії. «Про Алладіна і чарівну лампу»
(арабська казка) |
88-102 |
08.11 |
|
|
Розділ 3. Казка – вигадка , та в ній … |
|
||||
10 |
Літературна казка.
Вільгельм Гауф «Карлик Ніс» |
103-123 |
15.11 |
|
|
11 |
Літературна казка.
Вільгельм Гауф «Карлик Ніс» |
124-133 |
22.11 |
|
|
12 |
Літературна казка.
Василь Жуковський «Казка про Івана – царевича та сірого вовка» |
134-156 |
29.11 |
|
|
13 |
Літературна казка.
Оскар Уайльд «Щасливий принц» |
156-171 |
06.12 |
||
14 |
Літературна казка.
Сільвіо Д’Арцо «Пінгвінятко без фрака» |
172-188 |
13.12 |
||
15 |
Літературна казка.
О.Шентао «Опудало» |
188-198 |
20.12 |
||
16 |
Літературна казка.
Мійоко Мацутані «Песик Сіро», Мітра Панча «Султан і коваль», Чарівна
скринька» |
199-210 |
10.01 |
||
Розділ 4. Цікаві пригоди незвичайних героїв |
|||||
17 |
Повість-казка. Отфрід Пройслер «Мала Баба Яга» |
211-224 |
17.01 |
||
18 |
Повість-казка. Отфрід Пройслер «Добрі справи Баба Яги» |
225-239 |
24.01 |
||
19 |
Повість-казка. Туве Янсон « Маленькі тролі і велика
повінь » |
239-253 |
31.01 |
||
20 |
Повість-казка. Крістіна Нестлінгер «Конрад, або Дитина
з бляшанки» |
254-278 |
07.02 |
||
21 |
Повість-казка. Джон Рональд Руел Толкієн «Гобіт» |
279-304 |
14.02 |
||
22 |
Повість-казка. «Розмова з драконом» |
304-326 |
21.02 |
||
Розділ 5. Такі вони, діти світу |
|||||
23 |
Оповідання, уривки
з повістей. Віктор Гюго
«Козетта» |
327-340 |
28.02 |
||
24 |
Оповідання, уривки
з повістей. Віктор Гюго
«Козетта» |
340-358 |
07.03 |
||
25 |
Оповідання, уривки
з повістей. Міра Лобе «Бабуся на яблуні» |
358-380 |
14.03 |
||
26 |
Оповідання, уривки
з повістей. Януш Корчак «Коли я стану знову маленьким» |
380-390 |
21.03 |
||
27 |
Оповідання, уривки
з повістей. Микола Носов «Фантазери» |
390-403 |
04.04 |
||
28 |
Оповідання, уривки
з повістей. Микола Носов «Фантазери» |
404-414 |
11.04 |
||
Розділ 6. Брати наші менші |
|||||
29 |
Оповідання та казки
про тварин. Фелікс Зальтен «Бембі» |
415-429 |
18.04 |
||
30 |
Оповідання та казки
про тварин. Віталій Біанкі «Мишенятко Пік» |
429-454 |
16.05 |
||
31 |
Оповідання та казки
про тварин. Ян Грабовський «Рекс» |
455-476 |
23.05 |
||
32 |
Оповідання та казки
про тварин Джералд Даррел «Цикламенові гаї» |
476-496 |
24.05 |
||
33 |
Оповідання та казки
про тварин Премчанд « Зміїний камінь » |
497-508 |
27.05 |
||
Тема 7. На вербі груші , а на осиці кислиці |
|||||
34 |
Вірші-небилиці Едвард Лір «Дід і
чайник» , «Нове вбрання», Льюїс Керролл «Трулюлю і труляля», Еміль Ріу
«Фарби», Елізабет Флемінг «Хто в хатині живе?» |
509-516 |
30.05 |
||
35 |
Вірші-небилиці Алан Мілн «Дідусь Джо», Джейм Рівс «Казочка про поросят»,
«Корівки», Джон Беннетт «Кмітливий рибалка» |
516-522 |
31.05 |
||
ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з математики
для 3 класу
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я.
Савченко, до підручника «Математика» для 3 класу (автори Світлана
Скворцова, Оксана Онопрієнко)
170 годин на
рік, 5 годин на тиждень
Номер уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Розділ І. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у
2-му класі. Вивчаємо рівняння |
|
||
Повторюємо
нумерацію чисел у межах 100 |
|
|
|
Додаємо і
віднімаємо числа частинами |
|
|
|
Складаємо і
розв’язуємо обернені задачі до даної |
|
|
|
Розв’язуємо
складені задачі |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Додаємо і
віднімаємо числа порозрядно |
|
|
|
Досліджуємо задачі
на знаходження різниці |
|
|
|
Досліджуємо задачі
на знаходження суми |
|
|
|
Додаємо і
віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення |
|
|
|
Досліджуємо задачі
на знаходження невідомого доданка |
|
|
|
Досліджуємо задачі
на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника |
|
|
|
Перевіряємо
арифметичні дії додавання та віднімання |
|
|
|
Досліджуємо задачі
на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць |
|
|
|
Досліджуємо задачі
на різницеве порівняння |
|
|
|
Досліджуємо задачі
на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць |
|
|
|
Навчальний
проєкт «Чи виникають проблеми у повсякденному житті в людини, яка погано
виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?» |
|
|
|
Діагностувальна робота № 1 |
|
|
|
Повторюємо
арифметичні дії множення і ділення. Арифметичні дії множення та ділення |
|
|
|
Узагальнюємо
способи складання таблиць множення і ділення |
|
|
Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення |
|
|
|
Досліджуємо таблиці множення та ділення |
|
|
|
Досліджуємо таблиці множення та ділення |
|
|
|
Знайомимось із послідовним множенням і діленням |
|
|
|
Досліджуємо таблицю Піфагора |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження частки |
|
|
|
Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі |
|
|
|
Повторюємо геометричні фігури на площині |
|
|
|
Повторюємо вивчене |
|
|
|
Знайомимось із рівнянням |
|
|
|
Розв’язуємо прості рівняння |
|
|
|
Складаємо рівняння за вимогою |
|
|
|
Складаємо рівняння за текстом простої задачі |
|
|
|
Складаємо і розв’язуємо прості рівняння |
|
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння |
|
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння |
|
|
|
Розв’язуємо задачі складанням рівняння |
|
|
|
Знайомимось із властивістю рівності |
|
|
|
Розв’язуємо рівняння |
|
|
|
Записуємо задачу коротко таблицею |
|
|
|
Розв’язуємо задачі способом складання рівняння |
|
|
|
Повторюємо одиниці вимірювання величин |
|
|
|
Визначаємо час за годинником |
|
|
|
Навчальний проєкт «Чим мені у повсякденному житті
будуть корисні гарні знання таблиці множення» «Секрети таблиці
множення» |
|
|
|
Діагностувальна робота № 2 |
|
|
|
Одержуємо половину .Аналізуємо результати контрольної роботи. Перевірка
навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) |
|
|
|
Розділ ІІ. Вивчаємо частини величини |
Одержуємо одну частину величини |
|
|
|
Одержуємо частини величини |
|
|
|
Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм |
|
|
|
Використовуємо одиниці вимірювання величин |
|
|
|
Порівнюємо частини величини |
|
|
|
Порівнюємо частини величини |
|
|
|
Знаходимо частину від цілого |
|
|
|
Знаходимо ціле за величиною його частини |
|
|
|
Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі |
|
|
|
Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника |
|
|
|
Розв’язуємо складені задачі |
|
|
|
Розв’язуємо ускладнені рівняння |
|
|
|
Навчальний проєкт «У яких випадках з повсякденного
життя ми вимушені оперувати частинами величини?» |
|
|
|
Діагностувальна робота № 3 |
|
|
|
Знайомимось із групами величин |
|
|
|
Вивчаємо взаємозв’язок між величинами |
|
|
|
Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами |
|
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини |
|
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини |
|
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини |
|
|
|
Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Досліджуємо взаємопов’язані величини |
|
|
|
Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків |
|
|
|
Діагностувальна робота № 4 |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків |
|
|
|
Навчальний проєкт «Задачі із взаємопов’язаними
величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті» |
|
|
|
Працюємо над навчальним проєктом «Яка користь від математики?» |
|
|
|
77. |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків |
|
|
ІІ семестр |
|||
78.
|
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків |
|
|
Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків |
|
|
|
Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
Розділ ІІІ. Вивчаємо тисячу |
|||
Знайомимось з лічильною одиницею — сотня |
|
|
|
Одержуємо трицифрові числа |
|
|
|
85.
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
|
|
86.
|
Розв’язуємо задачі на знаходження суми, різницеве та кратне порівняння
двох часток |
|
|
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації |
|
|
|
Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду |
|
|
|
Порівнюємо трицифрові числа |
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел |
|
|
|
Множимо і ділимо круглі числа укрупненням розрядних одиниць |
|
|
|
Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного |
|
|
|
Вивчаємо одиницю вимірювання довжини — 1 км |
|
|
|
Вивчаємо одиницю вимірювання маси — 1 грам, 1 тонна |
|
|
|
Використовуємо спосіб послідовного множення та ділення |
|
|
|
Множимо і ділимо на кругле число послідовно |
|
|
|
Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел |
|
|
|
Навчальний проєкт «У чому потреба в людини оперувати
трицифровими числами?» |
|
|
|
Діагностувальна робота № 5 |
|
|
|
Аналізуємо результати контрольної роботи |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо круглі числа |
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо круглі числа |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа двома способами |
|
|
|
|
106.
|
Додаємо і віднімаємо числа двома способами |
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа трьома способами |
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа |
|
|
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного |
|
|
|
|
Знайомимось з письмовим додаванням і відніманням |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі |
|
|
|
|
Виконуємо письмове додавання і віднімання |
|
|
|
|
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами |
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі |
|
|
|
|
Працюємо над навчальним проєктом «Мій бюджет» |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 6 |
|
|
|
|
Аналізуємо результати контрольної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на
картках тощо) |
|
|
|
|
Розділ ІV. Вивчаємо позатабличне множення та ділення |
||||
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення та ділення |
|
|
|
|
Знайомимось із діленням з остачею |
|
|
|
|
Вивчаємо ділення з остачею |
|
|
|
|
Перевіряємо ділення з остачею |
|
|
|
|
Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею |
|
|
|
|
Досліджуємо ділення з остачею |
|
|
|
|
Вивчаємо правило множення суми на число |
|
|
|
|
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове |
|
|
|
|
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове |
|
|
|
|
Вивчаємо правило ділення суми на число |
|
|
|
|
Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове |
|
|
|
|
Переносимо спосіб ділення трицифрового числа на одноцифрове |
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі. Виконуємо ділення на кругле число |
|
|
|
|
Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Виконуємо
ділення на кругле число |
|
|
|
|
Знайомимось із способом ділення на двоцифрове число |
|
|
|
|
Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі
|
|
|
|
|
Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці |
|
|
|
|
Навчальний проєкт «Задачі навколо нас» |
|
|
|
|
Діагностувальна робота № 7 |
|
|
|
|
Аналізуємо результати контрольної роботи. Перевірка навичок усних
обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) |
|
|
|
|
Виконуємо ділення на кругле число |
|
|
|
|
Виконуємо ділення на кругле число |
|
|
|
|
Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число |
|
|
|
|
Знайомимось із задачами на спільну роботу |
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі на спільну роботу |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
|
|
|
|
Вивчаємо ділення на двоцифрове число |
|
|
|
|
Досліджуємо задачі на спільну роботу |
|
|
|
|
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами |
|
|
|
|
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 5; 50 |
|
|
|
|
Знайомимось із нерівностями зі змінною |
|
|
|
|
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25 |
|
|
|
|
Множимо і ділимо на 5, 20, 25 |
|
|
|
|
Розв’язуємо нерівності зі змінною |
|
|
|
|
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101 |
|
|
|
|
Працюємо над навчальним проєктом «Математична газета» |
|
|
|
|
Перевіряємо свої досягнення |
|
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Перевірка навичок усних обчислень
(математичний диктант, робота на картках тощо) |
|
|
|
|
Розв’язуємо задачі на час |
|
|
|
|
Дізнаємось про спосіб множення на 9. |
|
|
|
|
164. |
Дізнаємось про спосіб множення на 99. |
|
|
|
Множимо на 11. |
|
|
|
|
166. |
Множимо на 99 |
|
|
|
Розв’язуємо задачі геометричного змісту |
|
|
|
|
168. |
Розв’язуємо задачі геометричного змісту |
|
|
|
Повторюємо вивчене |
|
|
|
|
170. |
Повторюємо вивчене |
|
|
|
Календарне планування уроків у 3
класі «Мистецтво»
за підручником Рубля Т. Є.,
Мед І. Л., Щеглова Т. Л.
2 год на тиждень
№ |
Дата
уроку |
Тема
уроку |
К-сть
годин |
|
1-2 |
|
|
Барви
літа. Літній пейзаж |
2 |
3-4 |
|
|
Вітер
морем гуляє |
2 |
5-6 |
|
|
Квіткова
краса |
2 |
7-8 |
|
|
Бджілки-трудівниці |
2 |
9-10 |
|
|
Осіння
краса |
2 |
11-12 |
|
|
Обжинки.
Свято урожаю |
2 |
13-14 |
|
|
Свято
Покрови |
2 |
15-16 |
|
|
Дерево
Життя |
2 |
17-18 |
|
|
Народна
іграшка |
2 |
19-20 |
|
|
Пташині
турботи |
2 |
21-22 |
|
|
Образи
тварин у мистецтві |
2 |
23-24 |
|
|
Образи
тварин у казці |
2 |
25-26 |
|
|
Мешканці
підводного світу |
2 |
27-28 |
|
|
Краса
зимового лісу |
2 |
29-30 |
|
|
Мешканці
зимового лісу |
2 |
31-32 |
|
|
На
порозі свято Миколая |
2 |
33-34 |
|
|
Новорічні
та різдвяні свята |
2 |
35-36 |
|
|
Ранкова
прогулянка |
2 |
37-38 |
|
|
Вечір.
Вечірня музика |
2 |
39-40 |
|
|
Дитячі
колисанки |
2 |
41-42 |
|
|
Портрет
у мистецтві |
2 |
43-44 |
|
|
Ігри
та іграшки |
2 |
45-46 |
|
|
Як
зима з весною зустрічається |
2 |
47-48 |
|
|
Афіша
й плакат |
2 |
49-50 |
|
|
Театр
ляльок |
2 |
51-52 |
|
|
На
гостини до театру. Опера |
2 |
53-54 |
|
|
На
гостини до театру. Балет |
2 |
55-56 |
|
|
Чарівний
світ кіно |
2 |
57-58 |
|
|
Весняні
замальовки |
2 |
59-60 |
|
|
Великдень |
2 |
61-62 |
|
|
Кольорові
водограї. |
2 |
63-64 |
|
|
Бабусина
вишиванка |
2 |
65-66 |
|
|
Пам’ятки
архітектури |
2 |
67-68 |
|
|
Мультфільми |
2 |
|
|
Літо
зустрічаймо! |
2 |
Календарно-тематичний план
з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу,
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко,
до підручника «Я досліджую світ» для 3 класу (у 2-х частинах). Частина 2
(автори Марина Корнієнко, Світлана Крамаровська, Ірина Зарецька)
Технологічна складова. Дизайн і технології
35 годин на рік, 1 година на тиждень
Номер |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Поняття правила. Правила безпечної
роботи з інструментами та пристосуваннями. Складання серветки для святкового столу.
Правила користування серветкою за столом |
2 |
|
Догляд за кімнатними рослинами. Проєкт «Сад на підвіконні» |
3 |
|
Догляд за домашніми тваринами. Проєкт «Наші домашні улюбленці» |
4 |
|
Предмети побуту в інтер’єрі. Символи в
українських орнаментах. Створення орнаменту з насіння |
5 |
|
Макетні матеріали — папір та картон. Виготовлення соробана (рахівниці) з
коробки та кольорового паперу |
6 |
|
Використання матеріалів вторинної
переробки. Майструємо зі старих дисків |
7 |
|
Виготовлення виробу за інструкційною
картою з описом. Виготовлення тренажера клавіатури |
8 |
|
Виготовлення виробу за інструкційною
картою з описом. Макетування предметів побуту. Виготовлення кошика для олівців |
9 |
|
Виготовлення виробу за інструкційними
картками з графічними зображеннями. Виготовлення дерева з паперового пакету |
10 |
|
Конструктори. Макетні матеріали —
пластилін, дерев’яні палички. Створюємо 3D-конструктор |
11 |
|
Ткані і неткані матеріали. Виготовлення м’якої іграшки — павучка |
12 |
|
Експериментування з використанням
матеріалів симетричних й асиметричних форм, спектру кольорів. Прикраси із бісеру |
13 |
|
Ткані і неткані матеріали. Виготовлення різдвяного чобітка з
текстильних матеріалів |
14 |
|
Ткані і неткані матеріали. Виготовлення новорічної ялинки з картону
та текстильних матеріалів |
15 |
|
Виготовлення квітки з дроту та ниток |
16 |
|
Виготовлення подарункових прикрас із
дроту |
17 |
|
Ткані і неткані матеріали. Виготовлення різнокольорових кульок з
ниток |
18 |
|
Доброчинна діяльність. Створення об’ємної святкової листівки |
19 |
|
Макетування. Ткані і неткані матеріали. Виготовлення макету курча |
20 |
|
Розробка композиції виробу. Створення об’ємної аплікації |
21 |
|
Креслярські інструменти та лінії. Виготовлення куба. Створення аплікацій
на гранях куба |
22 |
|
Макетування об’ємних фігур. Виготовлення світлофора |
23 |
|
Макетування об’ємних фігур. Будуємо містечко |
24–25 |
|
Розробка композиції виробу. Створення фотоальбому в техніці
скрайпбукінг |
26 |
|
Технологічна послідовність виготовлення
виробу. Приготування бутерброда «Курча». Види
бутербродів |
27 |
|
Технологічна послідовність виготовлення
виробу. Догляд за власним одягом та взуттям.
Оформлення пам’ятки з догляду за одягом та взуттям |
28 |
|
Технологічна послідовність виготовлення
виробу. Нероз’ємні з’єднання. Виготовлення тварин і фантастичних істот
з гофрованого паперу. Досліджуємо властивості паперу |
29 |
|
Конструктори. Створюємо робота з конструктора або
паперу та клітинкове поле |
30 |
|
Технологічна послідовність виготовлення
виробу. Виготовляємо іграшки з рухливим
з’єднанням |
31 |
|
Креслярські інструменти та лінії.
Макетування об’ємних фігур. Створюємо святкові капелюшки |
32 |
|
Дизайнерське проєктування. Колективний проєкт «Граємо в театр»:
«Рудий кіт та його друзі» |
Я досліджую світ
(за підручником Н. Бібік, Г Бондарчук)
(3 год на тиждень)
І семестр
№з\р план |
Зміст уроку |
Дата |
1. |
Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5). |
|
2. |
Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6). |
|
3. |
Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7). |
|
4. |
Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8). |
|
5. |
Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10). |
|
6. |
Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12). |
|
7. |
Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських
місцях (Ч. 1, с. 13). |
|
8. |
Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15). |
|
9. |
Діагностувальна робота № 1.Тестові завдання |
|
10. |
Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17). |
|
11. |
Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19). |
|
12. |
Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21). |
|
13. |
Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона
(Ч. 1, с. 22). |
|
14. |
Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами
(Ч. 1, с. 23-24). |
|
15. |
Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26). |
|
16. |
Сторінка
дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28). |
|
17. |
Вода (Ч. 1, с. 29-30). |
|
18. |
Сторінка
дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31). |
|
19. |
Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33). |
|
20. |
Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34). |
|
21. |
Повітря (Ч. 1, с. 35). |
|
22. |
Сторінка
дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1,
с. 36-37). |
|
23. |
Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40). |
|
24. |
Сторінка
дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41). |
|
25. |
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43). |
|
26. |
Сторінка
дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44). |
|
27. |
Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє
довкілля» (Ч. 1, с. 45-46). |
|
28. |
Діагностувальна робота № 2.Письмове опитування. |
|
29. |
Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49). |
|
30. |
Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51). |
|
31. |
Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті рослини (Ч. 2,
с. 51-53). |
|
32. |
Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56). |
|
33. |
Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57). |
|
34. |
Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58). |
|
35. |
Сторінка
дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с.
59-60). |
|
36. |
Сторінка
дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60). |
|
37. |
Сторінка
дослідників. Як виростити нову рослину без насіння
(Ч. 1, с. 61-62). |
|
38. |
Діагностувальна робота № 3.Письмове опитування |
|
39. |
Тварини (Ч. 1, с. 63-64). |
|
40. |
Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65). |
|
41. |
Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66). |
|
42. |
Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67). |
|
43. |
Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68). |
|
44. |
Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69). |
|
45. |
Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70). |
|
46. |
Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72). |
|
ІІ
семестр
№з\р план |
Зміст уроку |
Дата |
47. |
Сторінка
дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринкою. С.
73 -74 |
|
48. |
Гриби.
Стережись отруйних грибів С.75-76 |
|
49. |
Стережись отруйних грибів С.75-76 |
|
50. |
Природні угруповання. Природне
угруповання -ліс. С.77-79 |
|
51. |
Природне угруповання – луки. С. 80-81 |
|
52. |
Природне угруповання – прісна водойма.
С. 81-83 |
|
53. |
Розповідаємо про тварин, які живуть в
лісі, на луках, у прісних водоймах. План розповіді с. 79 |
|
54. |
Природне угруповання – море. С. 83-85 |
|
55. |
Цікаві факти про морських мешканців.
Інформ дайджест. |
|
56. |
Екскурсія.
Подорож-спостереження за природним угрупованням своєї місцевості (парк) |
|
57. |
Діагностувальна робота № 4 з теми «Природні угруповання » |
|
58. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. |
|
59. |
Людина. С. 86 |
|
60. |
Організм людини. С. 87 |
|
61. |
Догляд за тілом. С.
88-89 |
|
62. |
Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою
«Особиста гігієна» |
|
63. |
Як ти ростеш і змінюєшся. С.90-91 |
|
64. |
Сторінка дослідників. Які
зміни відбулися зі мною? |
|
65. |
Як бути здоровими. С. 92-93 |
|
66. |
Конкурс- захист плакатів «Здорове харчування» |
|
67. |
Сторінка дослідників. Робота мого організму.С. 93 |
|
68. |
Людина – частина природи і суспільства.
С.94-95 |
|
69. |
Символіка. Що це таке? С.96 |
|
70. |
Сторінка дослідників. Символами яких країн є тварини? С.96,
інші джерела. |
|
71. |
Сторінка дослідників. Символами яких міст є пам’ятні споруди?
С. 97, інші джерела. |
|
72. |
Державні символи нашої країни. С.98-97 |
|
73. |
Українська мова – державна мова України.
С.99-100 |
|
74. |
Проєкт-дослідження. Ми — громадяни
України. С. 101-102 |
|
75. |
Проєкт-дослідження. Ми — громадяни
України. С. 101-102 |
|
76. |
Діагностувальна робота №5 з
теми «Людина – частина природи і суспільства» |
|
77. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. |
|
78. |
Розповідаю про себе та інших. С. 103-104 |
|
79. |
Зовнішність людини. С. 105- |
|
80. |
Що таке характер? С. 106-107 |
|
81. |
Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою
«Риси характеру». |
|
82. |
Я маю право на права. С. 108-109 |
|
83. |
Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Права і обов’язки». С.
109-110 |
|
84. |
У природі все взаємопов’язане. С.
111-112 |
|
85. |
Доповнення ланцюгів живлення. Складання
історії за малюнками. С. 112-113 |
|
86. |
Охорона природи. Червона книга України С. 114-115 |
|
87. |
Сторінка дослідників. Рослини і тварини, занесені до Червоної
книги Ураїни |
|
88. |
Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край. С. 117-118 |
|
89. |
Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край. С. 117-118 |
|
90. |
Екскурсія. Спостерігаю за природою навесні |
|
91. |
Збережемо довкілля. С. 119 |
|
92. |
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей. С. 120-121 |
|
93. |
Ти і світ людей. С.122-123 |
|
94. |
Уроки чемності. С. 126-127 |
|
95. |
Моє ставлення до інших. С. 128-19 |
|
96. |
Народні ремесла.
С.130-131 |
|
97. |
Діагностувальна робота №6 з теми «Людина – частина природи і суспільства» |
|
98. |
Святковий календар. С. 132-133 |
|
99. |
Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин. |
|
100. |
Ти і твоя родина. Оформлення родовідного
дерева. С. 124-125 |
|
101. |
Україна і світ.
С.134-135. Підсумковий урок за рік |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар