Календарне планування 3 клас НУШ

Школа І-ІІІ ступенів №282 Деснянського району міста Києва

 

 

 

           СХВАЛЕНО

на засіданні педагогічної ради

                 Протокол № 01 від 30.08.2021р.

 

ПОГОДЖЕНО

ЗДНР _________ Н.Степанченко

                                                          31 серпня 2021р.

 

ПОГОДЖЕНО

     на засіданні ПМК

вчителів  початкової школи

 та вихователів групи продовженого дня

Протокол №01  від 27.08.2021р.

Керівник ПМК______ Голик Л.В.

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 

з української мови, літературного читання, математики, «Я досліджую світ», дизайну і технологій , мистецтва, інформатики

 в 3-Б класі

на 2021-2022 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Розклад уроків

 

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П`ятниця

1

Я досліджую світ

Укр.мова

Англійська мова

Я досліджую світ

Математика

2

Математика

Математика

Фізична культура

Математика

Англійська мова

3

Укр.мова

Фізична культура

Математика

Англійська мова

Інформатика

4

Читання

Читання

Я досліджую світ

Мистецтво

Читання

5

Дизайн і технології

Мистецтво

Укр.мова

Укр.мова/ Читання

Фізична культура

 

      


Діагностувальні роботи

 

Математика

Діагностувальна робота  №1

23.09

Діагностувальна робота  №2

09.11

Діагностувальна робота  №3

01.12

Діагностувальна робота  №4

22.12

Діагностувальна робота  5

09.02

Діагностувальна робота  6

10.03

Діагностувальна робота  №7

19.04

І – 77год

ІІ – 93год

РІК- 170год

Українська мова

 

Мовна

 тема

Диктант

Списування

І семестр

06.10

02.11;    21.12

29.09;

ІІ семестр

11.01;12.05;25.05

22.02;

13.04

05.04;

І – 53год

ІІ – 65год

РІК- 118год

«Я досліджую світ»

Діагностувальна робота  №1

22.09

Діагностувальна робота  №2

11.11

Діагностувальна робота  №3

08.12

Діагностувальна робота  №4

02.02

Діагностувальна робота  5

17.03

І – 46год

ІІ – 55год

РІК- 101год

Літературне читання

Діагностувальна робота  №1

28.09

Діагностувальна робота  №2

16.11

Діагностувальна робота  №3

25.11

Діагностувальна робота  №4

14.12

Діагностувальна робота  5

17.02

Діагностувальна робота  №6

22.03

Діагностувальна робота  №7

21.04

Діагностувальна робота  №8

10.05

І – 54год

ІІ – 64год

РІК- 118год


Мистецтво

І – 30год

ІІ – 38год

РІК- 68год

Дизайн і технології

І – 15год

ІІ – 17год

РІК- 32год

Інформатика

І – 16год

ІІ – 19год

РІК- 35год



3 клас

українська мова

за підручником Лариси Варзацької та Тамари Трохименко (3,5 год/тиждень)

Дата

Тема уроку

Примітки

І семестр

Повторення та закріплення вивченого у 2 класі.

МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТ

1

 

Мова в житті народу.

Параграф 1. Ст. 4-5

Вправи 1-4

2

 

Усне та писемне мовлення.

Параграф 2. ст. 5-6.

Вправи 6-9

3

 

Культура мовлення. Слова ввічливості.

Параграф 3. Ст. 6-7

Вправи 10-13

4

 

Текст і його ознаки. Заголовок тексту.

Параграф 37. Ст. 140-141

Вправи 328-332

5

 

Абзац. Роль абзаців у тексті.

Найважливіші слова у тексті.

Параграф 38. Ст. 142--144

Вправи 333-337

6

 

Тема, мета та план тексту.

Параграф 39. Ст. 144--149

Вправи 338-343

7

 

Текст-розповідь та його ознаки.

Тема і мета висловлювання.

Параграф 40. Ст. 147--149

Вправи 344-346

8

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №1

Робота над складанням і записуванням про ситуацію з життя

 

9

 

Досліджуємо будову тексту-розповіді.

Параграф 40. Ст. 143--144

Вправи 346-347

10

 

Текст-опис. Тема і мета висловлювання. 

Параграф 41. Ст. 149

Вправи 348-349

11

 

Текст-опис. Досліджуємо ознаки та будову.

Параграф 41. Ст. 150-151

Вправи 350-352

12

 

Текст-міркування.  Тема і мета висловлювання. 

Параграф 42. Ст. 151

Вправи 353-354

13

 

Текст-міркування. Досліджуємо ознаки та будову.

Параграф 42. Ст. 152-153

Вправи 355-357

14

 

Ознайомлення з жанром есе. 

Параграф 43. Ст. 153-155

Вправи 358-363

15

 

Діагностувальна робота: «Списування»

 

16

 

Аналіз перевірної роботи.

Творча робота над есе

Параграф 44. Ст. 155-157

Вправи 363-367

17

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №2

Робота над SMS- повідомлення

 

18

 

Діагностувальна робота: Мовна тема №1

«Мова і мовлення. Текст».

 

СЛОВО.  ЗНАЧЕННЯ  СЛОВА

19

 

Досліджую слова з прямим та переносним значенням.

Параграф 4. Ст. 8-10

Вправи 14-19

20

 

Досліджую слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням.

Параграф 5. Ст. 10-12

Вправи 20-25

21

 

Досліджую слова, близькі за значенням. Синоніми. Складання власних текстів на задану тему з використанням синонімів.

Параграф 6. Ст. 13-14

Вправи 26-30

22

 

Досліджую слова, протилежні за значенням. Антоніми.

Використання антонімів у реченнях при описі погодніх умов восени.

Параграф 7. Ст. 15-16

Вправи 31-35

23

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №3

Створюю фотоколаж до свята «Дари осені»

 

БУДОВА СЛОВА

24

 

Досліджую корінь слова. Спільнокореневі (споріднені слова) слова. 

Параграф 8. Ст. 17-19

Вправи 36-39

25

 

Утворюю спільнокореневі (споріднені слова) слова. 

Параграф 8. Ст. 17-19

Вправи 40-41

26

 

Діагностувальна робота: «Диктант №1»

27

 

Роль закінчення як частини слова, за допомогою якої змінюється форма слова (без уживання терміна) на прикладах із різних частин мови

Параграф 9. Ст. 21-23

Вправи 47-51

28

 

Основа слова. Розрізняю частини основи 

Параграф 10. Ст. 24-26

Вправи 52-57

29

 

Добираю спільнокореневі слова. 

Параграф 10. Ст. 26-27

Вправи 58-62

30

 

Досліджую чергування голосних [о], [а] з [і] у коренях слів 

Параграф 11. Ст. 28-30

Вправи 63-67

31

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №4

Створюю розповідь за серією малюнків

 

32

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]

Параграф 11. Ст. 30-32

Вправи 68-73

33

 

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у коренях слів.

Параграф 12. Ст. 33-34

Вправи 74-75

34

 

Перевіряю слова із ненаголошеними [е], [и] в корені слова.

Параграф 12. Ст. 33-34

Вправи 80-82

35

 

Усвідомлюю зміст поняття «орфограма».  Написання ненаголошених голосних звуків [е], [и] у корені слова

Параграф 12. Ст. 35-36

Вправи 83-85

36

 

Спостереження за вимовою та правописом слів із ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом.

Навчальний диктант.

Параграф 12. Ст. 37

Вправи 86-88

37

 

Досліджую слова із ненаголошеними голосними [е], [и] у корені слова, що не перевіряються наголосом.

Параграф 12. Ст. 38

Вправи 89-91

38

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №5 Створюю навчальний переказ тексту розповідного змісту за малюнками

 

39

 

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними (парні і непарні)

Параграф 13. Ст. 39-40

Вправи 92-96

40

 

Написання слів із дзвінкими та глухими приголосними. Навчальне аудіювання. 

Параграф 13. Ст. 41-43

Вправи 97-102

41

 

Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті

Параграф 13. Ст. 44-45

Вправи 102-107

ІІ семестр

42

 

Префікс. Словотворча роль префіксів. Творення слів із найуживанішими префіксами

Параграф 14. Ст. 45-47

Вправи 108-113

43

 

Творення слів із найуживанішими префіксами

Параграф 14. Ст. 45-47

Вправи 108-113

44

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №6. Створюю письмове висловлення

 

45

 

Спостерігаю за префіксами та прийменниками.

Параграф 15. Ст. 47-49

Вправи 114-119

46

 

Досліджую правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів з префіксами 

Параграф 16. Ст. 50-52

Вправи 120-124

47

 

Спостереження за збігом однакових приголосних звуків на межі префікса і кореня.

Параграф 16. Ст. 52-53

Вправи 125-127

48

 

Практичне ознайомлення з написанням префіксів з- (с-).

Параграф 16. Ст. 53-54

Вправи 127-129

49

 

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї.

Параграф 17. Ст. 54-56

Вправи 130-135

50

 

Засвоєггя правил переносу слів із префіксами. 

Параграф 17. Ст. 56-57

Вправи 136-140

51

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №7. Створюю листівку чи запрошення

 

 

 

52

 

Діагностувальна робота: «Диктант №2»

 

53

 

Аналіз перевірної роботи.

Досліджую суфікс. Роль суфіксів у слові. Визначення суфіксів у словах.

Параграф 18. Ст. 58-59

Вправи 141-145

54

 

Творення слів із найуживанішими суфіксами. Розбір слова за будовою. Тренувальні вправи.

Параграф 18. Ст. 60-61

Вправи 146-150

55

 

Діагностувальна робота: Мовна тема №2

за розділом «Будова слова»

 

56

 

Аналіз перевірної роботи.

Повторення вивченого за розділом.

 

 

 

 

ЧАСТИНИ МОВИ

57

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №8

Створюю навчальний переказ розповідного змісту

 

 

58

 

Поняття про частини мови: іменник, прикметник, дієслово. Службові слова. Роль службових слів у реченні

Параграф 19. Ст. 63-65

Вправи 151-156

59

 

Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови. 

Параграф 19. Ст. 65-67

Вправи 157-161

60

 

Іменник як частина мови. Роль іменників у мовленні.

Параграф 20. Ст. 68-70

Вправи 162-167

61

 

Іменники – назви істот та неістот.

Параграф 20. Ст. 70-71

Вправи 168-171

62

 

Іменники — власні та загальні. 

Параграф 21. Ст. 72-74

Вправи 172-177

63

 

Велика буква у власних іменниках.

Параграф 21. Ст. 72-74

Вправи 172-177

64

 

Вправляння у написанні великої літери у власних назвах.

 

65

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №9

Створюю розповідь на відому тему

 

66

 

Утворення іменників.

Поняття предметності 

Параграф 21. Ст. 74-76

Вправи 174-175

67

 

Змінювання іменників за числами: однина та множина 

Параграф 22. Ст. 76-78

Вправи 183-188

68

 

Рід іменників.

Параграф 23. Ст. 79-81

Вправи 189-194

69

 

Роди іменників. Тренувальні вправи у визначенні роду іменника.

 

70

 

Число та рід іменника. Творча робота з текстом.

 

71

 

Змінювання іменників за числами та родами. Навчальний диктант.

Параграф 23. Ст. 81-83

Вправи 195-199

72

 

Змінювання іменників за відмінками 

Параграф 24. Ст. 83-85

Вправи 200-203

73

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №10

Створюю навчальний переказ тексту розповідного змісту, використовуючи малюнки

Параграф 24. Ст. 85

74

 

Повторення і закріплення вивченого про іменник.

 

75

 

Діагностувальна робота: «Диктант №3»

 

76

 

Аналіз перевірної роботи.

Прикметник як частина мови 

Параграф 25. Ст. 86-88

Вправи 204-209

77

 

Зв’язок прикметників з іменниками. 

Параграф 25. Ст. 89-90

Вправи 210-213

78

 

Зв’язок прикметників з іменниками. Вправляння у постановці запитаннь до слів.

 

79

 

Уживання прикметників у прямому і переносному значенні.

 

80

 

Уживання прикметників в описах. Тренувальні вправи. Вправляння у складанні речень та текстів.

 

81

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №11

Створюю письмове висловлювання, використовуючи частини тексту та малюнки

 

82

 

Прикметники-антоніми.

 

83

 

Прикметники-синоніми.

 

84

 

Уживання прикметників у загадках. 

 

85

 

Змінювання прикметників за числами та питаннями.

Параграф 26. Ст. 91-93

Вправи 214-218

86

 

Змінювання прикметників за родами

Параграф 27. Ст. 93-96

Вправи 219-224

87

 

Змінювання прикметників за родами

Параграф 27. Ст. 93-96

Вправи 219-224

88

 

Зв'язок прикметників з іменниками.

Параграф 27. Ст. 96-98

Вправи 225-229

89

 

Змінювання прикметників за родами 

Параграф 27. Ст. 98-99

Вправи 230-234

90

 

Родові закінчення прикметників 

Параграф 27. Ст. 100-101

Вправи 235-239

91

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №12. Створюю навчальний переказ розповідного змісту за колективно складеним планом

 

92

 

Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками 

Параграф 27. Ст. 100-103

Вправи 240-244

93

 

Діагностувальна робота: «Списування».

Числівник як частина мови.

Параграф 28. Ст. 104-105

Вправи 245-250

94

 

Роль числівників у мовленні.

Параграф 28. Ст. 105-107

Вправи 251-256

95

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №13. Створюю художній опис за поданим зразком

 

 

96

 

Вимова і правопис числівників. Вправляння у написанні числівників. 

Параграф 29. Ст. 108-109

Вправи 257-262

97

 

Діагностувальна робота: «Диктант №4»

 

98

 

Дієслово. Роль дієслова у мовленні.

Параграф 30. Ст. 110-111

Вправи 263-267

99

 

Зв'язок дієслів з іншими частинами мови.

Параграф 30. Ст. 112-114

Вправи 268-272

100

 

Змінювання дієслів за числами. 

Параграф 31. Ст. 115-116

Вправи 273-277

101

 

Змінювання дієслів за часами. Робота з реченнями.

Параграф 31. Ст. 116-118

Вправи 272-283

102

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №14.

Створюю привітання до Дня матері.

 

 

103

 

Теперішній, майбутній та минулий час.

Параграф 31. Ст. 119-120

Вправи 284-287

104

 

Вправляння у визначенні часу дієслів.

Параграф 31. Ст. 121-123

Вправи 288-292

105

 

Утворення дієслів теперішнього, майбутнього та минулого часу.

Параграф 31. Ст. 123-124

Вправи 293-297

106

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №15

Створюю текст-розповідь.

 

107

 

Вправляння у визначенні часу та числа дієслів.

Параграф 31. Ст. 125-126

Вправи 298-301

108

 

Написання не з дієсловами 

Параграф 33. Ст. 126-128

Вправи 302-306

109

 

Діагностувальна робота: Мовна тема №3 «Частини мови»

 

110

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №16. Створюю художній опис дуба за поданим зразком 

РЕЧЕННЯ

111

 

Види речень. Звертання.

Параграф 34. Ст. 129-131

Вправи 307-311

112

 

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

Параграф 35. Ст. 132-134

Вправи 312-317

113

 

Зв'язок слів у реченні.

Навчальний диктант.

Параграф 36. Ст. 135-137

Вправи 318-322

114

 

Тренувальні вправи. Визначення головних і другорядних членів речення.

Параграф 36. Ст. 135-139

Вправи 323-327

115

 

Діагностувальна робота: Мовна тема №4

 «Речення. Члени речення»

116

 

Урок розвитку зв’язного мовлення №17

Складаю зв’язну розповідь про ситуацію з життя «Мрії про літні канікули»

 

117

 

Тренувальні вправи. Визначення головних і другорядних членів речення

 

118

 

Повторюємо вивчене

 

 

 


Літературне читання

(за підручником «Українська мова та
читання, 3 клас, авт. Чумарна М.І.)

3,5 год на тиждень

Тема уроку

стор

Дата

1

Ознайомлення з підручником. Державні символи.

1-3

 

Дякуємо літу за щасливі дні

 

2

Ми знову стрілися у школі. Марія Чумарна.

4

 

3

Сонце, сонечко та соняшник. І. Прокопенко

5-7

 

4

Краплина роси. Василь Сухомлинський

8

 

5

Мандруємо Україною. Відео-урок.

9

 

6

Легенди. Хто дні стер? Кий, що заснував Київ. Акровірші. Літо. Гра «Журналістське розслідування». Тема «Як мої однокласники провели канікули» Підсумок за розділом.

9-10

 

Осінь світ позолотила

 

7

Як літо швидко промайнуло. Олена Пчілка. Напам’ять. Казкова осінь світ позолотила. Марія Іваненко. Всесвітній день журавля.

11-12

 

8

Легенда. Здвиження за В. Скуратівським

13-14

 

9

Пахне ліс осінній. Мирослава Кулик. Вона любила світ живим. Творчість К. Білокур.

12-13

 

10

Діагностувальна робота: «Аудіювання»

 

 

11

Байка «Коник-стрибунець» Л. Глібов

15-16

 

12

Дуже різні мурахи. За матеріалами вікіпедії.

16-17

 

13

Хто це? Марія Іваненко. Перегляд мультфі-льму «Чіп і Дейл». Портрет казкових героїв. Досліджуємо народні прикмети. Прикмети, зв’язані з тваринами. Підсумок за розділом.

18

 


Слово творить і говорить

 

14

Коли народилося слово.

19

 

15

Дерево мови. Марія Чумарна. Створіть своє Дерево мови.

20

 

16

Казка – матінка мови

21

 

17

Як нема без зірок небозводу. Василь Забаштанський. «Слово» П. Тичини

22

 

18

«Тук-тук!..» Марія Іваненко. Дискусійний клуб «Як розмовляють звірі та птахи?». Слухання пташиного співу в записі.

23

 

19

Вислови відомих людей про мову. Створення арт-буку «Мова солов’їна». Вірші-загадки. Марія Чумарна. Підсумок за розділом.

24

 

Казка казок

 

20

Чарівний клубок. Марія Чумарна. Напам’ять

25

 

21

Казка. З уст і до серця.

25-26

 

22

Красноцвіт. Українська народна казка. Робота з текстом. Поділ на частини.

26-30

 

23

Ключі до таємниць.

30-31

 

24

Вуйко і йой лишиня. Уривки. У лісі. Сприймання змісту на слух.

31-34

 

25

Діагностувальна робота: «Читання мовчки»

 

 

26

Довга казка про кошеня, якому не подобало-ся жити вдома. Галина Малик. Переказ змі-сту (за планом). Підсумок за розділом.

35-39

 

Чи є у книги день народження

 

27

Малюнкове письмо. Листи-подарунки.

40-42

 

28

Діагностувальна робота: «Усний переказ»

 

 

29

Перші писані тексти та книги. Робота з текстом. Досліджуємо текст та його зміст.

42-44

 

30

Перші друковані книги.

44-46

 


31

Творча майстерня. Створюємо власну книгу. Підсумок за розділом.

46

 

Байка-розповідайка

 

32

Що таке байка? Про дружбу.

47-48

 

33

Як миша віддячила левові. Байка

48-49

 

34

Цікаве про левів.

49-50

 

35

Діагностувальна робота: «Читання вголос»

 

 

36

Кролик і ведмідь. Байка. Іван Франко. Підсумок за розділом.

51-56

 

Що єднає світ

 

37

Дивовижна дружба.

57-58

 

38

Про друзів і дружбу. Прислів’я.

59

 

39

Притча про дружбу. Підсумок за розділом.

59-60

 

На порозі – Рік Новий

 

40

Третій сніг. Уривок. Іван Андрусяк

61-62

 

41

Зустріч з Миколаєм. Віра Паронова. Напам.

63

 

42

Казка «Подарунок від Святого Миколая» за Юлією Хандожинською.

64-67

 

43

Хто танцює на морозі. Марія Іваненко

68

 

44

Дива Нового року.

69

 

45

Гра «Коза» Новорічне віншування. Вивчення напам’ять

69-71

 

Різдвяні візерунки

 

46

Ніжна-білосніжна. Марія Іваненко. Колядка. Напам’ять.

72

 

 

47

Зимові розваги

73-74

 

 


48

Різдво на хуторі. Слухання. Поділ змісту на розділи.

74-80

 

 

Зимівля природи

 

49

Коли засинає земля. Наталя Гивель.Загадки Колиска серед снігу. за А. Давидовим.

81-82

 

 

50

Казка «Друга в скруті пізнаєш». М. Чорна

83-85

 

 

51

Птахи взимку.

86-88

 

 

52

Дмитро Павличко «Синиця». Вивчення напам’ять. Народні прикмети.

88-89

 

 

Натомилася зима

 

53

Діагностувальна робота: «Аудіювання»

 

 

 

54

Літо зиму доглядає.Зима з літом зустрічається. Стрітення. За Олексою Воропаєм.

90-92

 

 

55

Народні прикмети. Вона була українкою. «До Діточок» Олени Пчілки. Вивчення напам’ять.

93-94

 

 

56

Тішся, дитино. Леся Українка.Вірш «Була весна» Лесі Українки. Поезія та мистецтво.

95-96

 

 

57

У країні сонячних зайчиків. Уривки. У палаці чарівних казок.

96-100

 

 

58

Братик Сяйвик. Всеволод Нестайко.

100-103

 

 

А вже весна скресла

 

59

Розлилися води. Веснянка.

104-105

 

 

60

Чому він чумацький? Задивлений у небо.

105-107

 

 

61

Чорний шлях. Уривок з повісті «Тарасові шляхи»

108-113

 

 

62

Чорний шлях. Уривок з повісті «Тарасові шляхи»

108-113

 

 

63

Казка «Малий віз»

114-117

 

 

Летіть додому, пташенята

 

64

Діагностувальна робота: «Робота з літературним твором»

 

 

 

65

Пташок викликаю з далекого краю.Жайворонок. Легенда.

118-120

 

 

66

П’єса «Коли хто спить?». Читання в особах.

120-124

 

 

67

Джміль. Дмитро Павличко. Підсумок розділу.

125

 

 

Великодня писанка

 

68

Ой, весно, весно, днем красна.

126-128

 

 

69

Писанка. Надія Гуменюк.  Квіткові сни. Ана-толій Костецький. На вибір учнів напам’ять.

128-129

 

 

70

Дрібний дощик. Юрій Ярмиш.Пісенька весняної води. Леся Українка. Напам’ять.

129-130

 

 

71

Грім. Микола Вінграновський.Пригоди Цибуліно. Джанні Родарі.

131-141

 

 

72

Діагностувальна робота: «Читання мовчки»

 

 

 

День на літо повертає

 

73

Уроки природи

142

 

 

74

Як важко бути терплячим.

142-143

 

 


75

Цікавинка

143-144

 

 

76

Крила матері. Обговорення прочитаного.

144-146

 

 

77

Материнська любов. Українська народна казка. Записав Василь Зінчук.

146-147

 

 

78

Мамин день у календарі.  Створення віталь-них листівок з власними віршами для мам

147-149

 

 

79

Діагностувальна робота: « Читання вголос»

 

 

 

80

Горнятко меду. Казка. Марія Пономаренко.Все починається з мами. А. Костецький. Моя свята земля. Марія Чумарна.

150-154

 

 

81

Україна. надія Гуменюк. Поезія напам’ять.

155

 

 

82

Літній ранок. Леся Пронь. Акровірш.

155-156

 

 

83

Народні прислів’я про силу слова.

 

 

 

 


Зарубіжна література  3 клас

За підручником А .Мовчан

1 година на тиждень

Тема уроку

стор

Дата

 

Розділ 1. Світло далекої  Еллади

 

01

Міфи Греції. «Олімп», «Аполон і музи».

5-12

06.09

 

02

Міфи Греції. «Повалений Фаето», «Сізіф»

12-20

13.09

 

Розділ 2. Скарбниця мудрості й краси

 

03

Казки народів Євразії. «Про дурного тигра» (тібетська), «Пташина суперечка» (киргизька).

21-30

20.09

 

04

Казки народів Євразії. «Про шакала й крокодила» (індійська).

30-37

27.09

 

05

Казки народів Євразії. «Джерело край світу» (англійська), «Золота гуска» (німецька)

38-50

04.10

 

06

Казки народів Євразії. «Ледачий Ахмед» (турецька), «Чий подарунок кращий» (корейська)

51-66

11.10

 

07

Казки народів Євразії. «Кентен і муха» (бельгійська), «Про селянина та його пана» (французька).

67-77

18.10

 

08

Казки народів Євразії. «Про три гроші» (словацька) «Покарана хитрість» (польська)

77-87

01.11

 

09

Казки народів Євразії. «Про Алладіна і чарівну лампу» (арабська казка)

88-102

08.11

 

Розділ 3. Казка – вигадка , та в ній …

 

10

Літературна казка. Вільгельм Гауф «Карлик Ніс»

103-123

15.11

 

11

Літературна казка. Вільгельм Гауф «Карлик Ніс»

124-133

22.11

 

12

Літературна казка. Василь Жуковський «Казка про Івана – царевича та сірого вовка»

134-156

29.11

 


13

Літературна казка. Оскар Уайльд «Щасливий принц»

156-171

06.12

14

Літературна казка. Сільвіо Д’Арцо «Пінгвінятко без фрака»

172-188

13.12

15

Літературна казка. О.Шентао «Опудало»

188-198

20.12

16

Літературна казка. Мійоко Мацутані «Песик Сіро», Мітра Панча «Султан і коваль», Чарівна скринька»

199-210

10.01

Розділ 4. Цікаві пригоди незвичайних героїв

17

Повість-казка. Отфрід Пройслер «Мала Баба Яга»

211-224

17.01

18

Повість-казка. Отфрід Пройслер «Добрі справи Баба Яги»

225-239

24.01

19

Повість-казка. Туве Янсон « Маленькі тролі і велика повінь »

239-253

31.01

20

Повість-казка. Крістіна Нестлінгер «Конрад, або Дитина з бляшанки»

254-278

07.02

21

Повість-казка. Джон Рональд Руел Толкієн «Гобіт»

279-304

14.02

22

Повість-казка. «Розмова з драконом»

304-326

21.02

Розділ 5. Такі вони, діти світу

23

Оповідання, уривки з повістей.

Віктор Гюго «Козетта»

327-340

28.02

24

Оповідання, уривки з повістей.

Віктор Гюго «Козетта»

340-358

07.03

25

Оповідання, уривки з повістей. Міра Лобе «Бабуся на яблуні»

358-380

14.03

26

Оповідання, уривки з повістей. Януш Корчак «Коли я стану знову маленьким»

380-390

21.03

27

Оповідання, уривки з повістей. Микола Носов «Фантазери»

390-403

04.04


28

Оповідання, уривки з повістей. Микола Носов «Фантазери»

404-414

11.04

Розділ 6. Брати наші менші

29

Оповідання та казки про тварин. Фелікс Зальтен «Бембі»

415-429

18.04

30

Оповідання та казки про тварин. Віталій Біанкі «Мишенятко Пік»

429-454

16.05

31

Оповідання та казки про тварин. Ян Грабовський «Рекс»

455-476

23.05

32

Оповідання та казки про тварин Джералд Даррел «Цикламенові гаї»

476-496

24.05

33

Оповідання та казки про тварин Премчанд « Зміїний камінь »

497-508

27.05

Тема 7. На вербі груші , а на осиці кислиці

34

Вірші-небилиці Едвард Лір  «Дід і чайник» , «Нове вбрання», Льюїс Керролл «Трулюлю і труляля», Еміль Ріу «Фарби», Елізабет Флемінг «Хто в хатині живе?»

509-516

30.05

35

Вірші-небилиці Алан Мілн «Дідусь Джо», Джейм Рівс «Казочка про поросят», «Корівки», Джон Беннетт «Кмітливий рибалка»

516-522

31.05

 


ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

з математики для 3 класу

за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко,  до підручника «Математика» для 3 класу (автори Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко)

170 годин на рік, 5 годин на тиждень

Номер уроку

Тема уроку

Дата

Примітки

Розділ І. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння

 

Повторюємо нумерацію чисел у межах 100

 

 

Додаємо і віднімаємо числа частинами

 

 

Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної

 

 

Розв’язуємо складені задачі

 

 

Досліджуємо задачі

 

 

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження різниці

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми

 

 

Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника

 

 

Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання

 

 

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць

 

 

Досліджуємо задачі на різницеве порівняння

 

 

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць

 

 

Навчальний проєкт  «Чи виникають проблеми  у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?»

 

 

Діагностувальна робота № 1

 

 

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. Арифметичні дії множення та ділення

 

 

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення

 

 

 

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення

 

 

Досліджуємо таблиці множення та ділення

 

 

Досліджуємо таблиці множення та ділення

 

 

Знайомимось із послідовним множенням і діленням

 

 

Досліджуємо таблицю Піфагора

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження частки

 

 

Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі

 

 

Повторюємо геометричні фігури на площині

 

 

Повторюємо вивчене

 

 

Знайомимось із рівнянням

 

 

Розв’язуємо прості рівняння

 

 

Складаємо рівняння за вимогою

 

 

Складаємо рівняння за текстом простої задачі

 

 

Складаємо і розв’язуємо прості рівняння

 

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння

 

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння

 

 

Розв’язуємо задачі складанням рівняння

 

 

Знайомимось із властивістю рівності

 

 

Розв’язуємо рівняння

 

 

Записуємо задачу коротко таблицею

 

 

Розв’язуємо задачі способом складання рівняння

 

 

Повторюємо одиниці вимірювання величин

 

 

Визначаємо час за годинником

 

 

Навчальний проєкт «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення» «Секрети таблиці множення»

 

 

Діагностувальна робота № 2

 

 

Одержуємо половину .Аналізуємо результати контрольної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо)

 

 

Розділ ІІ. Вивчаємо частини величини

 

Одержуємо одну частину величини

 

 

Одержуємо частини величини

 

 

Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм

 

 

Використовуємо одиниці вимірювання величин

 

 

Порівнюємо частини величини

 

 

Порівнюємо частини величини

 

 

Знаходимо частину від цілого

 

 

Знаходимо ціле за величиною його частини

 

 

Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників

 

 

Розв’язуємо складені задачі

 

 

Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника

 

 

Розв’язуємо складені задачі

 

 

Розв’язуємо ускладнені рівняння

 

 

Навчальний проєкт «У яких випадках з повсякденного життя ми вимушені оперувати частинами величини?»

 

 

Діагностувальна робота № 3

 

 

Знайомимось із групами величин

 

 

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами

 

 

Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами

 

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини

 

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини

 

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини

 

 

Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу

 

 

Розв’язуємо задачі

 

 

Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці

 

 

Розв’язуємо задачі

 

 

Досліджуємо взаємопов’язані величини

 

 

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків

 

 

Діагностувальна робота № 4

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

 

 

Навчальний проєкт «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті»

 

 

Працюємо над навчальним проєктом «Яка користь від математики?»

 

 

77.    

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків

 

 

 

ІІ семестр

78.    

Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків

 

 

Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків

 

 

Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків

 

 

Досліджуємо задачі

 

 

Розв’язуємо задачі

 

 

Розділ ІІІ. Вивчаємо тисячу

Знайомимось з лічильною одиницею — сотня

 

 

Одержуємо трицифрові числа

 

 

85.    

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

 

 

86.    

Розв’язуємо задачі на знаходження суми, різницеве та кратне порівняння двох часток

 

 

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації

 

 

Визначаємо загальну кількість одиниць певного розряду

 

 

Порівнюємо трицифрові числа

 

 

Досліджуємо задачі

 

 

Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел

 

 

Множимо і ділимо круглі числа укрупненням розрядних одиниць

 

 

Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропорційного

 

 

Вивчаємо одиницю вимірювання довжини — 1 км

 

 

Вивчаємо одиницю вимірювання маси — 1 грам, 1 тонна

 

 

Використовуємо спосіб послідовного множення та ділення

 

 

Множимо і ділимо на кругле число послідовно

 

 

Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел

 

 

Навчальний проєкт «У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами?»

 

 

Діагностувальна робота № 5

 

 

Аналізуємо результати контрольної роботи

 

 

Додаємо і віднімаємо круглі числа

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного

 

 

Додаємо і віднімаємо круглі числа

 

 

 

Додаємо і віднімаємо числа двома способами

 

 

 

106.                     

Додаємо і віднімаємо числа двома способами

 

 

 

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами

 

 

 

Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного

 

 

 

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа

 

 

 

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

 

 

 

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного

 

 

 

Знайомимось з письмовим додаванням і відніманням

 

 

 

Досліджуємо задачі

 

 

 

Виконуємо письмове додавання і віднімання

 

 

 

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами

 

 

 

Розв’язуємо задачі

 

 

 

Розв’язуємо задачі

 

 

 

Розв’язуємо задачі

 

 

 

Працюємо над навчальним проєктом «Мій бюджет»

 

 

 

Діагностувальна робота № 6

 

 

 

Аналізуємо результати контрольної роботи.

Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо)

 

 

 

Розділ ІV. Вивчаємо позатабличне множення та ділення

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення та ділення

 

 

 

Знайомимось із діленням з остачею

 

 

 

Вивчаємо ділення з остачею

 

 

 

Перевіряємо ділення з остачею

 

 

 

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею

 

 

 

Досліджуємо ділення з остачею

 

 

 

Вивчаємо правило множення суми на число

 

 

 

Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове

 

 

 

Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове

 

 

 

Вивчаємо правило ділення суми на число

 

 

 

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове

 

 

 

Переносимо спосіб ділення трицифрового числа на одноцифрове

 

 

 

Розв’язуємо задачі. Виконуємо ділення на кругле число

 

 

 

Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Виконуємо ділення на кругле число

 

 

 

Знайомимось із способом ділення на двоцифрове число

 

 

 

Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі

 

 

 

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами

 

 

 

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці

 

 

 

Навчальний проєкт «Задачі навколо нас»

 

 

 

Діагностувальна робота № 7

 

 

 

Аналізуємо результати контрольної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо)

 

 

 

Виконуємо ділення на кругле число

 

 

 

Виконуємо ділення на кругле число

 

 

 

Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число

 

 

 

Знайомимось із задачами на спільну роботу

 

 

 

Розв’язуємо задачі на спільну роботу

 

 

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

 

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

 

 

Вивчаємо ділення на двоцифрове число

 

 

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу

 

 

 

Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами

 

 

 

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 5; 50

 

 

 

Знайомимось із нерівностями зі змінною

 

 

 

Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25

 

 

 

Множимо і ділимо на 5, 20, 25

 

 

 

Розв’язуємо нерівності зі змінною

 

 

 

Відкриваємо спосіб множення на 11; 101

 

 

 

Працюємо над навчальним проєктом «Математична газета»

 

 

 

Перевіряємо свої досягнення

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо)

 

 

 

Розв’язуємо задачі на час

 

 

 

Дізнаємось про спосіб множення на 9.

 

 

 

164.                     

Дізнаємось про спосіб множення на 99.

 

 

 

Множимо на 11.

 

 

 

166.                     

Множимо на  99

 

 

 

Розв’язуємо задачі геометричного змісту

 

 

 

168.                     

Розв’язуємо задачі геометричного змісту

 

 

 

Повторюємо вивчене

 

 

 

170.                     

Повторюємо вивчене

 

 

 

 

 


Календарне планування уроків у 3 класі «Мистецтво»

за підручником Рубля Т. Є., Мед І. Л., Щеглова Т. Л.

2 год на тиждень

Дата уроку

Тема уроку

К-сть годин

1-2

 

 

Барви літа. Літній пейзаж

2

3-4

 

 

Вітер морем гуляє

2

5-6

 

 

Квіткова краса

2

7-8

 

 

Бджілки-трудівниці

2

9-10

 

 

Осіння краса

2

11-12

 

 

Обжинки. Свято урожаю

2

13-14

 

 

Свято Покрови

2

15-16

 

 

Дерево Життя

2

17-18

 

 

Народна іграшка

2

19-20

 

 

Пташині турботи

2

21-22

 

 

Образи тварин у мистецтві

2

23-24

 

 

Образи тварин у казці

2

25-26

 

 

Мешканці підводного світу

2

27-28

 

 

Краса зимового лісу

2

29-30

 

 

Мешканці зимового лісу

2

31-32

 

 

На порозі свято Миколая

2

33-34

 

 

Новорічні та різдвяні свята

2

35-36

 

 

Ранкова прогулянка

2

37-38

 

 

Вечір. Вечірня музика

2

39-40

 

 

Дитячі колисанки

2

41-42

 

 

Портрет у мистецтві

2

43-44

 

 

Ігри та іграшки

2

45-46

 

 

Як зима з весною зустрічається

2

47-48

 

 

Афіша й плакат

2

49-50

 

 

Театр ляльок

2

51-52

 

 

На гостини до театру. Опера

2

53-54

 

 

На гостини до театру. Балет

2

55-56

 

 

Чарівний світ кіно

2

57-58

 

 

Весняні замальовки

2

59-60

 

 

Великдень

2

61-62

 

 

Кольорові водограї.

2

63-64

 

 

Бабусина вишиванка

2

65-66

 

 

Пам’ятки архітектури

2

67-68

 

 

Мультфільми

2

 

 

Літо зустрічаймо!

2

 


Календарно-тематичний план
з курсу «Я досліджую світ» для 3 класу,
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко,
до підручника «Я досліджую світ» для 3 класу (у 2-х частинах). Частина 2
(автори Марина Корнієнко, Світлана Крамаровська, Ірина Зарецька)

 

Технологічна складова. Дизайн і технології
35 годин на рік, 1 година на тиждень

Номер

Дата

Тема уроку

1

 

Поняття правила. Правила безпечної роботи з інструментами та пристосуваннями.

Складання серветки для святкового столу. Правила користування серветкою за столом

2

 

Догляд за кімнатними рослинами.

Проєкт «Сад на підвіконні»

3

 

Догляд за домашніми тваринами.

Проєкт «Наші домашні улюбленці»

4

 

Предмети побуту в інтер’єрі. Символи в українських орнаментах.

Створення орнаменту з насіння

5

 

Макетні матеріали — папір та картон.

Виготовлення соробана (рахівниці) з коробки та кольорового паперу

6

 

Використання матеріалів вторинної переробки.

Майструємо зі старих дисків

7

 

Виготовлення виробу за інструкційною картою з описом.

Виготовлення тренажера клавіатури

8

 

Виготовлення виробу за інструкційною картою з описом. Макетування предметів побуту.

Виготовлення кошика для олівців

9

 

Виготовлення виробу за інструкційними картками з графічними зображеннями. Виготовлення дерева з паперового пакету

10

 

Конструктори. Макетні матеріали — пластилін, дерев’яні палички.

Створюємо 3D-конструктор

11

 

Ткані і неткані матеріали.

Виготовлення м’якої іграшки — павучка

12

 

Експериментування з використанням матеріалів симетричних й асиметричних форм, спектру кольорів.

Прикраси із бісеру

13

 

Ткані і неткані матеріали.

Виготовлення різдвяного чобітка з текстильних матеріалів

14

 

Ткані і неткані матеріали.

Виготовлення новорічної ялинки з картону та текстильних матеріалів

15

 

Виготовлення квітки з дроту та ниток

16

 

Виготовлення подарункових прикрас із дроту

17

 

Ткані і неткані матеріали.

Виготовлення різнокольорових кульок з ниток

18

 

Доброчинна діяльність.

Створення об’ємної святкової листівки

19

 

Макетування. Ткані і неткані матеріали.

Виготовлення макету курча

20

 

Розробка композиції виробу.

Створення об’ємної аплікації

21

 

Креслярські інструменти та лінії.

Виготовлення куба. Створення аплікацій на гранях куба

22

 

Макетування об’ємних фігур.

Виготовлення світлофора

23

 

Макетування об’ємних фігур.

Будуємо містечко

24–25

 

Розробка композиції виробу.

Створення фотоальбому в техніці скрайпбукінг

26

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу.

Приготування бутерброда «Курча». Види бутербродів

27

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу.

Догляд за власним одягом та взуттям. Оформлення пам’ятки з догляду за одягом та взуттям

28

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу. Нероз’ємні зєднання.

Виготовлення тварин і фантастичних істот з гофрованого паперу. Досліджуємо властивості паперу

29

 

Конструктори.

Створюємо робота з конструктора або паперу та клітинкове поле

30

 

Технологічна послідовність виготовлення виробу.

Виготовляємо іграшки з рухливим з’єднанням

31

 

Креслярські інструменти та лінії. Макетування об’ємних фігур.

Створюємо святкові капелюшки

32

 

Дизайнерське проєктування.

Колективний проєкт «Граємо в театр»: «Рудий кіт та його друзі»

 


Я досліджую світ

 (за підручником Н. Бібік, Г Бондарчук)

 (3 год на тиждень)

І семестр

№з\р

план

Зміст уроку

Дата

1.       

Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5).

 

2.       

Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6).

 

3.       

Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7).

 

4.       

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8).

 

5.       

Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10).

 

6.       

Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12).

 

7.       

Приватний і громадський простір. Правила поведінки в гро­мадських місцях (Ч. 1, с. 13).

 

8.       

Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15).

 

9.       

Діагностувальна робота № 1.Тестові завдання

 

10.   

Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17).

 

11.   

Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19).

 

12.   

Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21).

 

13.   

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допо­могою гномона (Ч. 1, с. 22).

 

14.   

Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24).

 

15.   

Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26).

 

16.   

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28).

 

17.   

Вода (Ч. 1, с. 29-30).

 

18.   

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31).

 

19.   

Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33).

 

20.   

Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34).

 

21.   

Повітря (Ч. 1, с. 35).

 

22.   

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37).

 

23.   

Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40).

 

24.   

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41).

 

25.   

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43).

 

26.   

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44).

 

27.   

Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46).

 

28.   

Діагностувальна робота № 2.Письмове опитування.

 

29.   

Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49).

 

30.   

Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51).

 

31.   

Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті росли­ни (Ч. 2, с. 51-53).

 

32.   

Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56).

 

33.   

Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57).

 

34.   

Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58).

 

35.   

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60).

 

36.   

Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60).

 

37.   

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без на­сіння (Ч. 1, с. 61-62).

 

38.   

Діагностувальна робота № 3.Письмове опитування

 

39.   

Тварини (Ч. 1, с. 63-64).

 

40.   

Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65).

 

41.   

Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66).

 

42.   

Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67).

 

43.   

Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68).

 

44.   

Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69).

 

45.   

Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70).

 

46.   

Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72).

 

ІІ семестр

№з\р

план

Зміст уроку

Дата

47.   

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринкою. С. 73 -74

 

48.   

Гриби. Стережись отруйних грибів С.75-76

 

49.   

Стережись отруйних грибів С.75-76

 

50.   

Природні угруповання. Природне угруповання -ліс. С.77-79

 

51.   

Природне угруповання – луки. С. 80-81

 

52.   

Природне угруповання – прісна водойма. С. 81-83

 

53.   

Розповідаємо про тварин, які живуть в лісі, на луках, у прісних водоймах. План розповіді с. 79

 

54.   

Природне угруповання – море. С. 83-85

 

55.   

Цікаві факти про морських мешканців. Інформ дайджест.

 

56.   

Екскурсія. Подорож-спостереження за природним угрупованням своєї місцевості (парк)

 

57.   

Діагностувальна робота № 4  з теми «Природні угруповання »

 

58.   

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

 

59.   

Людина. С. 86

 

60.   

Організм людини. С. 87

 

61.   

Догляд за тілом. С. 88-89

 

62.   

Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Особиста гігієна»

 

63.   

Як ти ростеш і змінюєшся.  С.90-91

 

64.   

Сторінка дослідників. Які зміни відбулися зі мною?

 

65.   

Як бути здоровими. С. 92-93

 

66.   

Конкурс- захист плакатів «Здорове харчування»

 

67.   

Сторінка дослідників.   Робота мого організму.С. 93

 

68.   

Людина – частина природи і суспільства. С.94-95

 

69.   

Символіка. Що це таке?  С.96

 

70.   

Сторінка дослідників.   Символами яких країн є тварини? С.96, інші джерела.

 

71.   

Сторінка дослідників.   Символами яких міст є пам’ятні споруди? С. 97, інші джерела.

 

72.   

Державні символи нашої країни. С.98-97

 

73.   

Українська мова – державна мова України. С.99-100

 

74.   

Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. 

С. 101-102

 

75.   

Проєкт-дослідження. Ми — громадяни України. С. 101-102

 

76.   

Діагностувальна робота №5  з теми «Людина – частина природи і суспільства»

 

77.   

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

 

78.   

Розповідаю про себе та інших. С. 103-104

 

79.   

Зовнішність людини. С. 105-

 

80.   

Що таке характер? С. 106-107

 

81.   

Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Риси характеру».

 

82.   

Я маю право на права. С. 108-109

 

83.   

Розв’язуємо ситуаційні задачі за темою «Права і обов’язки». С. 109-110

 

84.   

У природі все взаємопов’язане. С. 111-112

 

85.   

Доповнення ланцюгів живлення. Складання історії за малюнками. С. 112-113

 

86.   

Охорона природи. Червона книга України С. 114-115

 

87.   

Сторінка дослідників.    Рослини і тварини, занесені до Червоної книги Ураїни

 

88.   

Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край.

С. 117-118

 

89.   

Проєкт-досідження. Пізнаємо рідний край.

С. 117-118

 

90.   

Екскурсія. Спостерігаю за природою навесні

 

91.   

Збережемо довкілля. С. 119

 

92.   

Сторінка дослідників.  Нове життя старих речей. С. 120-121

 

93.   

Ти і світ людей. С.122-123

 

94.   

Уроки чемності. С. 126-127

 

95.   

Моє ставлення до інших. С. 128-19

 

96.   

Народні ремесла.     С.130-131 

 

97.   

Діагностувальна робота №6 з теми «Людина – частина природи і суспільства»

 

98.   

Святковий календар. С. 132-133

 

99.   

Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин.

 

100.           

Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева. С. 124-125

 

101.           

Україна і світ. С.134-135.  Підсумковий урок за рік

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар